04 iulie 2015

Călătorul



Ratăcitor pe o plajă a gândirii
Îmi port visul pe nisipul fierbinte,
De ţărm se sparge valul nemuririi
Iar marea şopteşte cuminte.

O apă lină curge-n stele
Şi peste cer se-aşterne vis,
Călător al unei clipe efemere
Păşesc pe ţărmul încins.

O poartă ferecată peste nori
Am descuiat cu cheia unui gând,
Visul renaşte în câmpul de flori
Cu miros de cer şi de pământ.

Călător voi fi spre zarea cea albastră
Unde cerul coboară pe pământ,
În tril de pasăre măiastră
Îmi dezmierd tăcut al meu cant.

Prin ochii mei stele se scurg în lume
Ca o cascadă de vise şi trăiri,
Călătorului nicicând nu-i voi spune pe nume
Când va păşi pe drumul ţesut din amintiri.

Şoptiri de taină se-aud la malul mării
Cum călătorul recită la umbra unui vis,
Nu simte trecutul, nici vraja depărtării
Când sufletu-i din stele pamântul a cuprins.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu