04 aprilie 2015

Voi sunteti nemurirea mea !

Voi framanta spre seara un aluat din nori din care sa rasara flori albastre ca azurul cerului de vara. Mi le voi prinde-n par, iar parfumul lor ma va invalui asa cum timpul ne invaluie anii, asa cum iubirea ne invaluie inimile, si voi fi libera, ca vulturul ce taie vantu-n calea sa.
Apoi voi culege un buchet de raze fierbinti si le voi oferi in dar unor suflete minunate, atat de minunate incat nu le-as putea descrie nici de as fi cel mai mare negustor de cuvinte.Voi, dragii mei, voi sunteti acele fiinte minunate, carora le voi oferi si sufletul meu impreuna cu toata dragostea mea.
Va multumesc ca faceti parte din viata mea, fara voi as fi o pestera pustie, o fantana secatuita de vremi, fara voi nu as mai fi eu.
Numele fiecaruia este scrijelit pe peretele inimii mele, acolo va pastrez, la loc de taina.
Cand zilele mi se vor sfarsi imi voi cladi alt zid, mai puternic si mai inalt in inimile voastre.
Voi sunteti nemurirea mea! emoticon kiss emoticon kiss emoticon kiss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu