10 aprilie 2015

Lansarea cartii "Din suflet stingher..."

Ieri, 9 aprilie, am avut bucuria si onoarea de a-mi lansa prima carte la liceul in care am invatat timp de 3 ani. Bucuria si emotiile nu au ezitat sa apara. Mi-am revazut fosti colegi dar mai ales fosti profesori, cei mai importanti oameni din viata mea. Lor le datorez educatia si formarea mea ca individ, lor le datorez ceea ce sunt astazi. Tin sa le multumesc pentru rabdarea si daruirea lor fata de fiecare elev in parte. De asemeni, acest eveniment nu ar fi fost posibil fara doamna Cranga Cleopatra, director adjunct al Liceului Teoretic Murfatlar.
La acest eveniment a luat parte si maestrul Leonte Nastase, unul dintre cei mai mari caricaturisti din tara si din strainatate. Ii multumesc pentru participare, am fost mai mult decat onorata.
Le multumesc tuturor celor care au fost alaturi de mine intr-un moment atat de important, dar si celor care m-au sustinut spiritual.  Am cunoscut oameni frumosi, oameni deosebiti, adevarate valori ale societatii.
In incheiere, imi doresc ca aceste intalniri sa se repete, mai ales ca in curand va aparea cea de-a doua carte, de proza scurta, "Cafeneaua cu povesti"









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu