17 martie 2015

Dor de copilarie

Imi este dor de copilaria petrecuta pe strada bunicilor din Basarabi. Au fost ani frumosi, plini de bucurii , de veselie. Pe atunci stiam ce inseamna sa fii copil. Eram un grup de varste diferite si cu toate acestea ne intelegeam bine. Pe atunci cei mari nu mergeau in cluburi si pizzerii, pe atunci erau discoteci cu muzica buna. Jocurile noastre erau copilaresti: tara tara vrem ostasi, la putere, 9 pietre, cuci, de-a v-ati ascunselea si multe alte jocuri specifice anilor. In ziua de azi majoritatea copiilor nu stiu ce inseamna a te juca afara , la aer curat; tot ce vor este un calculator si liniste din partea parintilor.
Mi-e dor sa fiu copil alaturi de prietenii mei de odinioara, mi-e dor de acea libertate fara limite, fara griji, fara responsabilitati.
Mi-e dor de voi toti, dragii mei prieteni!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu