17 martie 2015

Cand eram copii aveam un vis, vroiam sa devenim ceva in viata. Unii au reusit , unii poate nu. In perioada adolescentei visam sa fim cei mai buni, cei mai tari. Unii au fost, altii nu au reusit. Cand am crescut am inceput sa ne facem planuri de viitor, sa ne fixam un scop, un tel maret. Unii au reusit , altii inca mai incearca. Curand au venit si copii pe lume , le-am oferit totul, am facut planuri de viitor pentru noi si pentru ei. Unii copii ne-au impartasit ideile , altii au ales propriul drum. Apoi au venit pe lume nepotii si i-am crescut tot noi din dragoste pentru ei si pentru copii nostri.Si iata am imbatranit, si viata a trecut prea repede. Insa o intrebare nu ne-a dat pace de-a lungul vietii: NOI CAND AM TRAIT? Asadar sa incercam sa ne facem viata frumoasa si placuta alaturi de cei dragi pentru a nu regreta nimic la sfarsitul vietii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu